Meniu
Prekių krepšelis

Taisyklės

Užsakymai priimami kiekvieną dieną, tačiau vykdomi tik darbo dienomis.

Prekės išsiunčiamos per 2 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei užsakoma prekė yra sandėlyje. Jei prekės šiuo metu neturime mūsų sandėlyje, prekių išsiuntimas gali užsitęsti iki 5 darbo dienų.
Šiuo metu galite atsiskaityti banko pavedimu. Visą informaciją susijusią su Jūsų užsakymu gausite elektroniniu paštu. Užsakymą pradedame vykdyti gavę Jūsų apmokėjimą.

Prekių grąžinimas ir keitimas
Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“
Internetinėje parduotuvėje www.aloevera24.lt  įsigytą prekę per 7 dienas nuo užsakymo gavimo galite grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus arba pasikeisti į kitą patikusią prekę, išskyrus transporto kaštus. Transporto išlaidas prekės grąžinimo arba keitimo atveju apmoka Pirkėjas.

Kokybiškos kosmetikos ir  higienos prekės negali būti grąžinamos.
Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.

Naudotos ar pažeistos prekės atgal nepriimamos.

Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

a) Prieš siųsdami prekę mums, įsitikinkite, jog visos etiketės prisegtos.
b) Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
c) Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
d) Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės,  ir kt.)
e) Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
f ) Akcijų metu, kai dovana gaunama už viršytą nustatytą tam tikrą prekių krepšelio pinigų sumą arba už konkrečią prekę, prekės grąžinimo atveju privaloma grąžinti ir dovaną. Dovanos į grynuosius pinigus nėra keičiamos.

www.aloevera24.lt  gavę keičiamą ar grąžinamą prekę per 7 dienas įsipareigoja informuoti klientą, ar prekė atitiko grąžinimo / keitimo kriterijus. Jei grąžinama / keičiama prekė atitinka šiuos kriterijus, įsipareigojame pakeisti prekę arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo keičiamos/grąžinamos prekės gavimo.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Pardavėjas neatsako, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kiti parametrai gali nevisiškai atitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių, todėl Pardavėjas už tai neatsako.
Norėdami grąžinti prekę, nedelsiant informuokite el. paštu sluostes@gmail.com 


Prekių kainos, apmokėjimo būdai ir terminai
Prekių kainos Parduotuvėje ir suformuotame užsakyme yra nurodytos eurais
Prekių kainos ir nuolaidos galioja tol, kol yra rodomos Parduotuvėje.
Už prekes Pirkėjas atsiskaito  banko pavedimu. Mokėjimo paskirtis: reikia nurodyti parduotuvėje suformuoto užsakymo numerį.    
Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už Prekes ir Prekių pristatymą per 3 darbo dienas nuo gauto pranešimo apie užsakymo patvirtinimą, t.y.  pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo momento. Jei per šį terminą Pirkėjas neatlieka apmokėjimo už Prekes ir Prekių pristatymą ir Pardavėjas negauna pinigų į savo banko atsiskaitomąją sąskaitą, Pardavėjas gali laikyti, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties ir  turi teisę anuliuoti užsakymą.
Pirkėjas visada gali peržiūrėti savo padarytus užsakymus Parduotuvės skiltyje „ Mano paskyra“ skyrelyje „Mano užsakymai“, paspaudęs nuorodą  „ Peržiūrėti užsakymų istoriją“. Pirkėjas gali matyti savo užsakymą, kuriame nurodomas užsakymo numeris, pasirinktų Prekių kiekis ir kaina, prekių pristatymo kaina bei galutinė suma „Viso:“ (įskaitant ir mokesčius), kurią reikia sumokėti.

Prekių pristatymas
Internetinėje parduotuvėje  galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną. Užsakinėdami prekes galite pasirinkti patogiausią prekių pristatymo būdą:

Pristatymo kaina  į namus 3.00 eur. Paslaugą vykdo  kurjerių tarnyba UAB LINKERA group.

Kurjeriai prekes pristato  8-18 val .pirmadieniais- penktadieniais Jeigu tuo metu esate darbe, nurodykite darbovietės pavadinimą ir adresą. Prieš atvežant prekes, su Jumis bus susisiekta.
Į Kuršių Neriją  kurjerių tarnyba siuntų nepristato, prašome rinktis pristatymą paštomatu.

Paštomato terminalas "Omniva" 2.50 eur. Atsiimkite savo siuntą Jums patogiame "Omniva" terminale (dažniausiai siuntiniai pristatomi per 1d. arba 1-2 d., pristatoma ir šeštadieniais). Pristačius prekes, gausite SMS žinutę su nurodytu Jūsų siuntos PIN kodu, kurį turėsite įvesti "Omniva" paštomate (daugiau informacijos www.omniva.lt ).

Paštomato terimalas "LPexpress" 2.50 eur. Atsiimkite savo siuntą Jums patogiame "LPexpress" terminale (siuntiniai pristatomi pirmadieniais-šeštadieniais per 24 val.) Pristačius prekes, gausite SMS žinutę su nurodytu Jūsų siuntos PINK kodu, kurį turėsite įvesti "LPexpress" paštomate (daugiau informacijos  www.lpexpress.lt)


Jeigu Jus pasiekė praplėšta ar kitaip apgadinta pašto siunta, prašome NEPRIIMTI siuntos.  Pirkėjui priėmus pažeistą siuntą, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Nustačius  prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po prekių pristatymo dienos, apie tai  turi informuoti Pardavėją. Vėliau pretenzijos neriimamos.
Jeigu Pirkėjas nėra pasiekiamas nurodytu adresu ar nurodytu telefonu dėl užsakymo įvykdymo laiko suderinimo per kalendorines 3 d. nuo užsakymo, prekė bus grąžintos Pardavėjui.
Atkreipiame dėmesį, kad Pirkėjas  apmoka visas tiesiogines prekių išsiuntimo ir  grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekes sumokėtų pinigų.

Atsakomybė
Pirkėjas: 
yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.
Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei E-parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

Pardavėjas:
Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.